Geen verstand van jouw business

19 juli 2023

Moet ik verstand hebben van jouw business om je te helpen adviseren en inspireren bij jouw groeiplannen? Mijn antwoord is een simpel nee. Natuurlijk verdiep ik me in je business maar dat wil niet zeggen dat ik er ook daadwerkelijk verstand van heb. Voor mij is het belangrijk de dynamiek van het bedrijf en haar positie in de markt te begrijpen. Uiteindelijk maakt de mens en de manier waarop de mens in een organisatie denkt en doet het verschil.

Je kunt de mooiste producten en of diensten hebben om in de markt zetten en toch niet succesvol zijn. Er komt veel meer bij kijken dan alleen een mooi product of dienst. Is je organisatie ready om jouw plannen uit te voeren? Heb je een plan? Hoe is je organisatie georganiseerd? Zo kan ik nog wel even doorgaan. Als groei expert neem ik jouw organisatie onder de loep. Waar zitten de witten vlekken?

Ik hoop dat het zien van deze aflevering van Weekly Cor je doet beseffen dat het een toegevoegde waarde kan hebben om een buitenstaander scherp en objectie naar jouw business te laten kijken. Een buitenstaander ziet dingen die jij mogelijk niet meer ziet omdat je te verweven bent met je bedrijf en iedere dag meegenomen wordt in de hectiek van de dag.

Als je wil groeien als ondernemer dan zul je jezelf continu vragen moeten stellen. Kinderen kunnen ouders tot wanhoop drijven met hun vragen. Omarm het stellen van vragen en laat een kritische observator toe in jouw bedrijf.

Deel dit artikel

× Hoe kan ik je helpen?