Weekly Cor galerie!
Mijn boodschap in de WEEKLY is geen rocket science. Het doel is ondernemers te stimuleren en inspireren om eens
vanuit een andere invalshoek naar een thema te kijken. Is jouw kijk op een thema nog relevant? Ik daag je uit om
mij te stimuleren mijn inzichten te herijken en verrijken.
De hulpvraag in business
Iedere ondernemer kent ze: de jokkebrokken in business. Die zeggen dat het altijd “goed joh, geweldig!” gaat. Maar eerlijk? Dat is onzin. Ego. Ik durf te zeggen dat het bij minstens 25% van de ondernemers helemaal …
Kennis delen met een blog
Mensen willen weten hóe jij kijkt naar je vak. Naar ondernemen. Naar business. Ik krijg vaak de vraag: “Cor, hoe vind je tijd voor al die weekly’s, blogs en podcasts?” Simpel: ik máák er tijd voor. Want kennis delen
Is NETWERKEN seizoensgebonden?
Netwerken heeft geen seizoen. Verbinden kun je niet aan- of uitzetten. Veel ondernemers zien netwerken als scoren: kaartjes, contacten, transacties. Voor mij is het juist een verbindingsfeestje — oprechte gesprekken
Het business feestje kan beginnen
Ja, die zomermaanden waarin iedereen zegt dat het rustig is. Maar eerlijk, is dat écht zo? Of stappen we gewoon te snel in de huilie-huilie modus? Ondernemen is een werkwoord …
Hoezo, komkommertijd in business?
Ja, die zomermaanden waarin iedereen zegt dat het rustig is. Maar eerlijk, is dat écht zo? Of stappen we gewoon te snel in de huilie-huilie modus? Ondernemen is een werkwoord …
Hoezo er zakelijk uitzien in BUSINESS?
Je hoort het steeds vaker: “Je moet er zakelijk uitzien!” Maar wat ís dat eigenlijk, zakelijk eruitzien? Moet je altijd in een strak pak met stropdas? Is het een kwestie van kleur, stijl of zelfs …
