Groei met Weekly COR! 

Mijn boodschap in de WEEKLY is geen rocket science. Het doel is ondernemers te stimuleren en inspireren om eens
vanuit een andere invalshoek naar een thema te kijken. Is jouw kijk op een thema nog relevant? Ik daag je uit om
mij te stimuleren mijn inzichten te herijken en verrijken.

Hoezo EINDSPRINT in business?

Hoe sta jij in zaken als het gaat om de zo afgezaagde eindsprint in business? Als je aan het einde van het jaar een sprint of een sprintje moet trekken om het jaar goed te maken, dan kun je …

Lees meer

Ga jij voor Multifocaal Ondernemen?

Hoe sta jij in business als het gaat om multifocaal denken en ondernemen? Staar jij je nog blind op het focus denken of sta je open voor meer? Als ik met collega ondernemers spreek …

Lees meer

Vermijd gezapigheid in business!

Hoe sta jij in business als het gaat om gezapigheid? Is het nog steeds leuk, spannend, gezellig en uitdagend in jouw organisatie? Een bedrijf is net als een relatie: als je niet uitkijkt, kan het een sleur …

Lees meer

Onderneem jij in grijs tinten?

Is de keuze voor zwart of grijs een eigen keuze of een zelfopgelegde keuze uit veiligheid of onzekerheid? Laat ook in business aan de buitenkant, kleding, wagenpark, website et cetera zien …

Lees meer

Onderneem jij op eigen kracht?

Hoe sta jij in business als het gaat om ondernemen op eigen kracht? Hoe ga jij om met tegenslag oftewel lekker tegen de wind in ondernemen? Heb je dan een hulpmotortje nodig of …

Lees meer

Heb je meeglijders of meedenkers?

Heb jij wel eens een analyse losgelaten op de mensen die samen met jou zouden moeten gaan voor het realiseren van de ambities van het bedrijf? Bestaat de populatie uit meedenkers of …

Lees meer
× Hoe kan ik je helpen?