Satius

‘Meten is weten’, dat kennen we allemaal; en hoe zit het daarna met ‘Verbeteren’?  Satius is gespecialiseerd in het meten, weten, maar vooral het verbeteren van de klantbeleving bij onze opdrachtgevers.

Onder klantbeleving verstaan wij onder andere de klanttevredenheid, concurrentiepositie, positionering en/of de Net Promotor Score (NPS).

Onze geïntegreerde en multidisciplinaire aanpak in het kort:

  • Voorbereidingen (Vragenlijst, projectorganisatie, communicatie, draagvlak en doelgroep)
  • Klant onderzoek (Persoonlijke interviews, mystery guests, telefonische-  en/of webbased enquêtes)
  • Resultaten (Rapportages en presentatie)
  • Analyse verbeterplan (Analyse antwoorden en opstellen verbeterplan)
  • Klantdialoog (Terugkoppeling onderzoeksresultaten en validatie verbeterplan)
  • Implementatie (Borging, monitoring en toetsing van het verbeterplan)

 

Wij van Satius doen dus niet alleen klant- en tevredenheidsonderzoeken, maar analyseren met onze opdrachtgever de onderzoeksresultaten en vertalen die naar een concreet en SMART verbeterplan. De onderzoeksresultaten worden met de klanten besproken en het verbeterplan wordt met de klant op impact getoetst. Vervolgens borgen, monitoren én toetsen wij de impact van de implementatie van het verbeterplan bij de klanten.

Op deze wijze is de opvolging en implementatie van een tevredenheidsonderzoek geborgd en merkt de klant al op korte termijn de eerste verbeteringen. Daarmee creëren we ook ‘klantambassadeurs’. Met klantambassadeurs behoud je je klant, kun je meer up- en cross selling realiseren en krijg je makkelijk toegang tot nieuwe relaties; en dáár ligt de meerwaarde van Company Optimizer.

Door onze integrale en multidisciplinaire aanpak kunnen wij zelfs een garantie afgeven voor een hogere klantbeleving en/of NPS.

© 2019 Company Optimizer - Algemene Voorwaarden - Disclaimer
Webdesign & realisatie: Go Online