Doelgroepkeuze

DE IDEALE KLANT
De afgelopen jaren hebben collega-ondernemers vaak gevraagd naar mijn ideale klant. Mijn antwoord was standaard: “Er bestaat voor mij niet zoiets als een ideale klant’’.  Het klinkt bijna alsof de klant een oké-stempeltje moet hebben om klant te mogen zijn. Mogelijk is het voor anderen wel haalbaar om een plaatje te schetsen van deze klant, maar ik begin hier niet aan.

Je moet als ondernemer ook nee durven zeggen tegen potentiële klanten die bij je aankloppen, maar niet bij je passen. Ook dat is ondernemen. Voor mij is het belangrijk dat er 100 procent wederzijds vertrouwen is. Daarnaast moeten we ook een 100 procent commitment uit durven te spreken naar elkaar. Impact maken voor mijn klanten is mijn drive en niet nummer 1 worden in de Quote 500. Zonder 100% wederzijds vertrouwen komt er geen impact

MARKTSEGMENT
Ik richt me met name op ondernemers en managers uit het MKB-segment. Deze keuze heb ik niet gemaakt omdat meer dan 70 procent van het bedrijfsleven bestaat uit MKB-bedrijven. Nee, mijn keuze is ingegeven door het feit dat ik in het genoemde segment het beste tot mijn recht kom als persoon en met de diensten die ik te bieden heb. Ik wil aan de slag met mensen die nog lekker met hun voeten in de spreekwoordelijke ondernemersklei staan. Ik wil voor hen het verschil kunnen maken. Als dat er mogelijk niet is, dan gaan we ook niet samen van start. Als ik impact maak op jouw business, dan is mijn missie geslaagd. Als ik impact heb gemaakt op jouw business, dan heb je impact gemaakt op mij, op jouw team en op iedereen die zaken met je doet. Hoe cool is dat?

DOELGROEP
Mijn doelgroep bestaat uit ondernemers en managers die open staan voor sustainable groei met een smile. Als je tijd, budget en zin hebt om te gaan voor de groei die past bij jou en jouw bedrijf, dan ben ik jouw man of vrouw. Geld is niet mijn drive. Impact maken wel.

Gaan we samen jouw groei pad bewandelen?

Laat je verrassen door deze creatieve vrije geest.

Afspraak maken of eerst bellen?

Zullen we samen gaan voor sustainable succes met een smile? Het ergste dat je kan overkomen, is grip op jouw succes in een swingende organisatie waar creativiteit wordt omarmd en de potentie van de mens benut.

Happy people make better business.