SALES OPTIMIZING ABONNEMENT

VOOR WIE ?

Als u de punten onder het kopje resultaat voor een vast maandbedrag wil bereiken maar u heeft onvoldoende capaciteit in u bedrijf om dit te realiseren dan is het SALES OPTIMIZER ABONNEMENT iets voor u. Los van capaciteit is het zinvol om een externe deskundige te laten kijken naar zaken als klantbezoek optimalisatie, funnel optimalisatie en aftersales optimalisatie. Verder nemen wij u werk uit handen door uw accountmanagers te begeleiden. U kunt hierdoor de focus houden op de grote lijnen en de verslaglegging naar de directie.

UW RESULTAAT

  • Maximaal rendement SALES ORGANISATIE (targetrealisatie)
  • Een score 10 op interne en externe KLANTTEVREDENHEID (KTO)
  • Maximaal rendement uit uw medewerkers (MENSELIJK KAPITAAL)

Module opties

Klantbezoek optimizer

Offerte optimizer

Aftersales optimizer

Info: zie module omschrijving
Module opties

Klantbezoek optimizer

Funnel (CRM) optimizer

Offerte optimizer

Aftersales optimizer

Info: zie module omschrijving
Module opties

Klantbezoek optimizer

Funnel (CRM) optimizer

Offerte optimizer

Aftersales optimizer

Info: zie module omschrijving

ABONNEMENT KEUZE

Uw keuze tussen een BASIC, STANDAARD en PREMIUM abonnement is afhankelijk van de uren die u Company Optimizer per kalender jaar in wil zetten om uw sales organisatie een boost te geven naar de next step in succes. Gedurende het jaar kunt u wisselen van abonnement (upgraden /downgraden). Uiteraard kunnen we ook in overleg een maatwerk abonnement overeenkomen. Het verschil tussen de abonnementen zit in het aantal uren op jaarbasis dat u af kunt nemen.

  • BASIS:  60 uur op jaarbasis
  • MEDIUM: 80 uur op jaarbasis
  • PREMIUM: 100 uur op jaarbasis

MODULE KEUZE

Bij ieder abonnement heeft  u zelf de regie over de modules die u kiest. Bij het BASIC abonnement bouwt u per jaar een tegoed op van 60 uur. U kunt deze uren verdelen over meerderen modules of bijvoorbeeld volledig gebruiken voor het optimaliseren van het klantbezoek van uw accountmanagers.


Module omschrijving

Klant bezoek optimizer

KLANT BEZOEK OPTIMIZER

Heeft u  als accountmanager een doel (incl. subdoelen) en plan van aanpak voor het klantbezoek. Heeft u  de DMU in kaart en wat is de rol van uw gesprekspartner binnen de DMU. Heeft u een beeld bij de afnemer van uw prospect etc. Een goede voorbereiding en uitvoering van het klantbezoek is altijd bijzonder belangrijk. Echter, als het een eerste bezoek is (dit kan ook een telefonische contact zijn) dan moet u uw huiswerk helemaal top op orde hebben. U krijgt namelijk maar één kans om een spetterende indruk achter te laten. Wij helpen u bij dit vaak zo onderschatte onderdeel van het sales vak te perfectioneren.

Funnel (CRM ) optimizer

FUNNEL (CRM ) OPTIMIZER


Wij helpen u om het maximale rendement uit u sales funnel te halen. Vaak wordt het goed vullen van uw CRM & FUNNEL als een verstoring van uw kostbare sales tijd gezien. Ik moet zeggen dat ik dit zelf ook in het begin van mijn carrière zo zag. Als u uw CRM met de bijbehorende funnel goed gebruikt, dan is uw funnel uw targetbooster. Bovendien vormt uw funnel de basis voor u  trainingsbehoefte.

Offerte optimizer

OFFERTE OPTIMIZER

Als een website u laat nadenken over de content, dan bent u binnen een paar seconden vertrokken. Waarom zou een potentiele klant er dan wel een studie van willen maken om uw offerte te begrijpen. Het moet voor uw prospect klip en klaar zijn dat u zijn probleem / pijn heeft begrepen en op gaat lossen. Weet u uw prospect mee te nemen van de huidige naar de nieuwe gewenste situatie en weet u dit laatste ook nog te koppelen aan een toekomstvisie. Is uw offerte voor de volledige DMU een leesbaar document of is het een document waar alleen de CFO of alleen de CIO chocolade van kan bakken. In het begin van mijn carrière zij een sales manager tegen me: ‘Cor, als je het verschil wil maken in business, dan moet je ervoor zorgen dat jouw offerte een cijfer 10 verdient’. Als u focust op een 10 en u komt uit op een 9, dan doet u het al een stuk beter dan 99% van uw concurrenten. Wij helpen u graag om het verschil te maken.

After sales optimizer

AFTER SALES OPTMIZER

Een goede aftersales is essentieel om van uw klant een ambassadeur en fan te maken. Veel sales organisaties hebben een NEXT ORDER MINDSET. Als u het voor elkaar krijgt om van uw klanten ambassadeurs te maken, dan kunt u met dezelfde sales inspanning meer omzet genereren. Vaak wordt er naar sales gewezen als de aftersales niet op orde is. Wij laten u zien dat TOP aftersales niet zonder integrale aanpak kan. Zonder de keten erin te betrekken, gaat uw aftersales niet vliegen.

Business case optimizer

BUSINESS CASE OPTIMIZER

Als account manager heeft u regelmatig te maken met multidisciplinaire sales trajecten. Onze rol is om als een soort sidekick vanuit de zijlijn kritisch te kijken naar de aanpak van het project. Wij gaan niet op de stoel van de bit manager of business consultant zitten. Wij kijken onder andere naar:

  • HAALBAARHEID
  • DMU MANAGEMENT
  • RESOURCE MANAGEMENT

 

HAALBAARHEID – GO / NO GO
Het is de kunst om energie te steken in de trajecten die uw tijd en energie verdienen. Het trekken aan een dood paard is zeker in sales redelijk zinloos. Het is daarom essentieel om vroeg in het traject voor uzelf de balans op te stellen of u er vol voor kunt gaan. Ook als u  besloten heeft om ervoor te gaan is het zinvol een aantal GO/NO GO check momenten op de tijdlijn van het traject in te bouwen.
Wij helpen u graag om te voorkomen dat u aan de slag gaat met het dode paard.

DMU MANAGEMENT
Het belang van DMU kennis wordt nog te vaak onderschat. Als u als particulier een klacht hebt over uw aankoop, dan gaat u gericht op zoek naar de beslissingsbevoegde persoon bij uw leverancier omdat u wil dat u snel, adequaat op een deskundige wijze opgelost wordt. Zeker bij multidisciplinaire sales trajecten is het van belang om tijd te steken in DMU onderzoek. Ook als u al bekend ben met de organisatie is het van belang te weten hoe de hazen lopen met betrekking tot de specifieke business case en misschien nog belangrijker wie drukt er op de knoppen. Wij helpen u graag om uw scherp te houden op DMU management.

RESOURCES MANAGEMENT
In uw haalbaarheidsonderzoek van het multidisciplinaire sales traject heeft u als goed is al gekeken naar de beschikbaarheid van de resources die u nodig heeft om de businesscase tot een succes te maken. Uw succes is in belangrijke mate afhankelijk van hoe goed u uw resources weet te managen. Er zijn bedrijven die voor dit soort taken een business case manager in dienst hebben. Als dit niet het geval is, dan helpen wij u graag om u scherp te houden als het gaat om resource management.

NO CURE NO PAY

Wij zijn ervan overtuigd dat onze aanpak u bedrijf op verschillende niveaus een hoger sales rendement op gaat leveren. Op basis van concrete afspraken durven we met u een traject in te gaan op basis van NO CURE NO PAY / WE CURE YOU PAY. De voorwaarden van deze constructie zal uiteraard goed vastgelegd worden. We houden namelijk van tweezijdige maximale transparantie.

COMBI DEAL

Als u meerdere  abonnementen afneemt dan ontvangt u een maximale combinatie korting van 30 % over de totale orderwaarde. De hoogte van de korting is afhankelijk abonnement combinatie. De minimale combinatie korting is altijd 15 %.

 

“ Let’s bring Your Business to the Next Level“

Zullen wij samen op weg gaan naar sustainable succes met een smile?
Het ergste dat u kunt overkomen is grip op uw succes in een swingende organisatie die bestaat uit ondernemers in plaats van werknemers.
Afspraak maken Meer info
© 2019 Company Optimizer - Algemene Voorwaarden - Disclaimer
Webdesign & realisatie: Go Online