VOOR WIE
Als u de punten onder het kopje resultaat voor een vast maandbedrag wil bereiken maar u heeft onvoldoende capaciteit in u bedrijf om dit te realiseren dan is het BUSINESS ANALYSE ABONNEMENT iets voor u. Steeds meer mensen laten periodiek een preventieve health scan uitvoeren. Na inzicht in uw persoonlijke gezondheidssituatie zou inzicht in de gezondheid & verbeterpotentieel van uw bedrijf belangrijk moeten zijn. Wij adviseren een business analyse uit te laten voren voor er een urgentie is om tot actie over te gaan. Om deze analyse voor ieder bedrijf toegankelijk te maken bieden we de business analyse in volgende drie abonnement typen aan.
UW RESULTAAT & INZICHT
- Inzicht in verbeter potentieel van uw bedrijf
- Inzicht in verbeter potentieel van uw sales afdeling
- Inzicht in uw interne en externe KLANTTEVREDENHEID (KTO)
- Inzicht in de optimale inzet van uw personeel (HUMAN CAPITAL)
Business Optimizing
BASIS
Klanttevredenheid (KTO)
-
Analyse Sales Organisatie
Analyse Sales Keten
Business Optimizing
MEDIUM
Klanttevredenheid (KTO)
Analyse Sales Organisatie
Analyse Sales Keten
Business Optimizing
PREMIUM
Klanttevredenheid (KTO)
Analyse Sales Organisatie
Analyse Sales Keten
ABONNEMENT KEUZE
Uw keuze tussen een BASIS, STANDAARD en PREMIUM abonnement is afhankelijk van de uren die u Company Optimizer per kalender jaar in wil zetten voor één of meerdere analyses. Afhankelijk van de omvang en complexiteit van uw bedrijf zult u meer of minder uren nodig hebben. Gedurende het jaar kunt u uw abonnement (upgraden /downgraden). Op basis van uw vraagstelling zullen wij één van de abonnementen adviseren. Uiteraard kunnen we ook in overleg een maatwerk abonnement pakket qua uren overeenkomen.
MODULE KEUZE
Bij ieder abonnement heeft u zelf de regie over de modules die u kiest. Het verschil tussen de abonnementen zit in het aantal uren op jaarbasis die voor u beschikbaar is. U kunt deze uren verdelen over meerderen modules of bijvoorbeeld volledig gebruiken voor een klanttevredenheid analyse. Bij het BUSINESS ANALYSE abonnement is de klanttevredenheid module een verplichte optie. Naast deze module dient u tenminste nog één module te kiezen.
Module omschrijving
Klanttevredenheid Intern & Extern
DE INTERNE & EXTERNE KLANTTEVREDENHEID ANALYSE is onderdeel van het BUSINESS ANALYSE ABONNEMENT die bestaat uit de volgende onderdelen:
- Intern klanttevredenheid onderzoek
- Extern klanttevredenheid onderzoek
- Sales Analyse
- Keten Analyse
INTERNE- EN EXTERNE KLANTTEVREDENHEID
Iedere organisatie die de basis wil leggen voor het naar een hoger level brengen van uw organisatie in het algemeen en uw sales organisatie in het bijzonder.
De INTERNE- EN EXTERNE KLANTTEVREDENHEID analyse vormt samen de basis voor een succesvolle BUSINESS ANALYSE en daarmee voor u de eerste stap naar sustainable succes met een smile.
Sales Analyse
DE SALES ANALYSE is onderdeel van HET BUSINESS ANALYSE ABONNEMENT die bestaat uit de volgende onderdelen:
- Intern klanttevredenheid onderzoek
- Extern klanttevredenheid onderzoek
- Sales Analyse
- Keten Analyse
VOOR WIE
Als u net als Company Optmizer niet gelooft in sub optimalisatie, dan is het aan te bevelen eerst een INTERN & EXTERN klanttevredenheid onderzoek uit te laten voeren.
Dit onderzoek geeft u namelijk waardevolle informatie waar sales staat in uw interne organisatie en het geeft u een belangrijke indicatie hoe uw sales organisatie wordt
gezien door uw klanten.
Keten Analyse
DE KETEN ANALYSE is onderdeel van HET BUSINESS ANALYSE ABONNEMENT die bestaat uit de volgende onderdelen:
- Intern klanttevredenheid onderzoek
- Extern klanttevredenheid onderzoek
- Sales Analyse
- Keten Analyse
VOOR WIE
Iedere organisatie die gelooft in keten optimalisatie kan dit onderdeel uit de BUSINESS ANALYSE MODULE afnemen en samen met ons werken aan een keten die functioneert als een goed geoliede machine.
Als u net als Company Optimizer niet gelooft in sub optimalisatie, dan is het aan te bevelen eerst een INTERN & EXTERN klanttevredenheid onderzoek uit te laten voeren. Dit onderzoek geeft u namelijk waardevolle informatie waar sales staat in uw interne organisatie en het geeft u een belangrijke indicatie hoe uw sales organisatie wordt gezien door uw klanten.
NO CURE NO PAY
Wij zijn ervan overtuigd dat onze aanpak u bedrijf op verschillende niveaus een hoger business rendement op gaat leveren. Op basis van concrete afspraken durven we met u een traject in te gaan op basis van NO CURE NO PAY / WE CURE YOU PAY. De voorwaarden van deze constructie zullen uiteraard goed vastgelegd worden. We houden namelijk van tweezijdige maximale transparantie.
COMBI DEAL
Als u meerdere abonnementen afneemt dan ontvangt u een maximale combinatie korting van 30 % over de totale orderwaarde. De hoogte van de korting is afhankelijk van de abonnement combinatie. De minimale combinatie korting is altijd 15 %.